czwartek, 29 lutego 2024

[ZBIÓRKA 02.03]

 TYLKO PION HARCERSKI 

Czuwaj, 

sobotnia zbiórka rozpocznie się o godzinie 10.00 przed białą szkołą. 

Zakończenie ok. 13.00 w tym samym miejscu. 


Co zabrać, czyli zbiórkowy ekwipunek:

- nóż, 

- zapałki,

- notes, długopis/ ołówek,

- woda, 

- coś do jedzenia,

- umundurowanie polowe na sobie (zielone spodnie, flek, ciemne buty trekkingowe).

środa, 28 lutego 2024

[Obóz 2024]

 W tym roku obóz odbędzie się w terminie 03-17.08.2024.

Gdzie? Stanica Harcerska "Słoneczna Polana" w Bierach

Zapisy do 15.03.2024: [https://forms.office.com/e/dy7JCDxqxZ]


niedziela, 25 lutego 2024

[Mistrzostwa Pływackie Chorągwi Gdańskiej ZHP 2024 10.03.2024]

Czuwaj,

jak co roku wybieramy się drużyną na Mistrzostwa Pływackie Chorągwi Gdańskiej. 

Do zgłoszeń zachęcam wszystkich harcerzy, a także rodziców ponieważ dla nich też jest przewidziana kategoria. Dodatkowo będziemy walczyć o nagrodę najbardziej rozpływanej drużyny i najlepszego hufca, więc im nas więcej tym lepiej.



Link do zgłoszeń(Czas na wypełnienie formularza do 05.03.2024 godz. 23:59):

https://forms.office.com/e/6iV2TM2qvi


Informacje organizacyjne:

Kiedy? 10.03.2024(Niedziela) godz. 11:30 - 14:30

Gdzie? : Zespół Szkół Energetycznych w Gdańsku, ul. Mikołaja Reja 25, 80-870 Gdańsk 

Za ile? 14 zł (Gotówką, najlepiej odliczone)

Co zabrać? Strój kąpielowy, czepek, klapki, ręcznik, przekąskę, wodę, ew. okularki pływackie, płyn pod prysznic



Organizator zapewnia posiłek dla zawodników, ale zazwyczaj był to jeden duży kawałek pizzy na osobę, więc lepiej mieć dodatkowo jakąś swoją przekąskę. 

Będzie istniała możliwość dopingowania zawodników – zapraszamy na zawody rodziców zawodników i innych kibiców!

Jest możliwość wykupienia posiłku dla kibiców w cenie 10zł(Gotówką, najlepiej odliczone).



Informacja od organizatora:

W TYCH ZAWODACH MOŻE WYSTARTOWAĆ KAŻDY: ZUCH, HARCERZ, HARCERZ STARSZY, 

WĘDROWNIK, INSTRUKTOR I RODZIC - KTO TYLKO POTRAFI UNOSIĆ SIĘ NA WODZIE. 

NIE CHODZI O TO BY PŁYWAĆ IDEALNIE STYLOWO, ALE PRZEDE WSZYSTKIM BY SIĘ DOBRZE RAZEM 

POBAWIĆ!



Konkurencje: 

Każdy zawodnik wybiera maksymalnie 2 najlepsze dla siebie style, które będzie trzeba zaznaczyć w karcie zawodnika w biurze zawodów między 11:30, a 12:00. 



Harcerze, harcerze starsi, wędrownicy, instruktorzy:

• 50m styl grzbietowy 

• 50m styl klasyczny 

• 50m styl dowolny

Rodzice: 

• 25m styl grzbietowy 

• 25m styl klasyczny 

• 25m styl dowolny


środa, 21 lutego 2024

[ZBIÓRKA DRUŻYNY 24.02]

Czuwaj, 

sobotnia zbiórka rozpocznie się o godzinie 10.00 przed budynkiem hufca ZHP Gdynia ul. B.Prusa 9-11.

Zakończenie ok. 14.00 w tym samym miejscu. 


Co zabrać, czyli zbiórkowy ekwipunek:

- nóż, 

- zapałki,

- notes, długopis/ ołówek,

- woda, 

- coś do jedzenia,

- umundurowanie polowe na sobie (zielone spodnie, flek, ciemne buty trekkingowe).

czwartek, 15 lutego 2024

[Zbiórka 17.02.2024r.]

Czuwaj!

Sobotnia zbiórka rozpocznie się o godzinie 10:00 przy białej szkole (Wiczlińska 50A) i zakończy o 13:30 w tym samym miejscu.

Ekwipunek:

-mundur polowy (zielone spodnie i flektarn!)

-ubranie adekwatne do pogody

-zapałki, nóż, zeszyt, długopis/ołówek.


Do zobaczenia!

środa, 31 stycznia 2024

[Zimowisko 2024 - informacje wyjazdowe i spis ekwipunku]

Drodzy rodzice niestety z przyczyn od nas niezależnych jesteśmy zmuszeni zmienić formę zakwaterowania, będziemy spać w murowanym budynku na wspólnej sali, będzie dostęp do wszystkich sanitariatów, zamiast pokoi z łazienkami. 


Wyjazd: 05.02.2024 r., godz. 6:45 Dworzec PKP Gdynia Główna (Gdynia, ul. Plac Konstytucji 1) – przy Rossmannie 

Kto nie przyniósł karty kwalifikacyjnej wcześniej, musi przekazać na zbiórce na dworcu!


Powrót: 10.02.2024 r., godz. 17:20  Dworzec PKP Gdynia Główna (Gdynia, ul. Plac Konstytucji 1)


Spis ekwipunku:


OGÓLNE:

- duży plecak turystyczny do zapakowania reszty ekwipunku (NIE torba – uczestnicy będą szli z tymi plecakami),


- mały plecak - do pakowania rzeczy na grze terenowej,


- śpiwór, karimata lub alumata,


- umundurowanie galowe (kompletna bluza mundurowa, beret z lilijką, pasek harcerski),


- dokumenty: aktualna legitymacja szkolna (spakowana na wierzchu), książeczka harcerska (kto ma), INFORMACJE O PRZYJMOWANYCH LEKACH wpisanych w karcie uczestnika dla kadry,


- telefon komórkowy * UWAGA! Jeśli dziecko posiada telefon komórkowy, to i tak przez większość czasu będzie on wyłączony - będą wyznaczone godziny, w których będzie możliwość kontaktu telefonicznego,


- butelka lub bidon wielorazowego użytku na wodę pitną.


ODZIEŻ:

- umundurowanie polowe (spodnie zielone (oliwkowe) jednolite + bluza flektarnowa),


- ciepła kurtka zimowa lub przeciwdeszczowa albo ciepłe polary/softshelle,


- odpowiednią ilość bielizny (w tym ciepłe długie skarpetki do butów trekkingowych, typu „stópki” nie są odpowiednie na zimowisko, kalesony/rajstopy),


- polar lub ciepła bluza,


- ubiór na zmianę,


- T-shirty, bielizna termoaktywna,


- czapka w ciemnym kolorze, ciemna chustka/buff, rękawiczki (najlepiej 2 pary-grubsze i cieńsze),


- odzież do spania (dres, koszulka).


OBUWIE:

- wygodne buty turystyczne za kostkę - najlepiej buty trekkingowe (dobrze zaimpregnowane przed zimowiskiem),


- obuwie sportowe (do chodzenia w budynku),


- przybory do czyszczenia obuwia (gąbka lub szczotka),


- klapki po prysznic.


PRZYBORY KUCHENNE:

- menażka; niezbędnik lub sztućce; kubek (najlepiej metalowy lub z tworzywa sztucznego), gąbka do czyszczenia.


PRZYBORY NA ZAJĘCIA:

- notatnik/zeszyt w kratkę, długopis (min. 2), ołówek, śpiewnik, ZEGAREK na rękę!!!!, kompas/busola, linijka, latarka (najlepiej „czołówka”) wraz z bateriami zapasowymi, zapas zapałek (w nieprzemakalnym opakowaniu), linka lub sznurek o długości ok. 10 m.


PRZYBORY TOALETOWE

- mydło, szampon (w małych opakowaniach), szczoteczka i pasta do zębów, dezodorant, krem na mróz, ręczniki (min. 2 – duży i mały), stale przyjmowane lekarstwa - do oddania kadrze na dworcu.


INNE: igła, nici, agrafki, podręczna apteczka (plaster, bandaż elastyczny itp.), zapasowe sznurowadła, siatki foliowe,

- apteczka,

- karty z próbą na stopnie, jeśli ktoś zgubił na stronie jest link 🔗 i można wydrukować sobie nową.


Zastępy biorą rzeczy przygotowane do swoich zajęć!


UWAGA! Wszystkie przyjmowane lekarstwa muszą być wpisane w karcie uczestnika, w przeciwnym wypadku uczestnik nie będzie mógł ich przyjmować.


Reszta ekwipunku wg uznania: np. gry planszowe, karty do gry, lornetka, poradnik harcerski, moskitiera do maskowania itp.


PAMIĘTAJ!!! UCZESTNICY ZIMOWISKA PAKUJĄ SIĘ SAMODZIELNIE, ŻEBY WIEDZIEĆ CO I GDZIE MAJĄ SPAKOWANE. PAKOWANIE DZIECI PRZEZ RODZICÓW JEST ROBIENIEM IM KRZYWDY, A W KONSEKWENCJI UTRUDNIA PRACĘ KADRY. BIERZESZ TYLE, ILE JESTEŚ W STANIE UNIEŚĆ!

środa, 24 stycznia 2024

[Zbiórki zastępów 27.01]

W sobotę odbędą się zbiórki zastępów. 


ZASTĘPY HARCERSKIE (10-12 lat)

Zastęp Leny - 502 695 465

➡️ sobota (27.01) o 10:00 - przed sp 48

Członkinie:

- Kornelia M.

- Nela

- Laura 

- Antosia


Zastęp Ewy - 500 800 092

➡️ sobota (27.01) o godz. 10.00 (adres poda zastępowa)

Członkinie:

- Michalina

- Oliwia

- Julia 


Zastęp Janka - 888 221 349

➡️ sobota (27.01) o godz. 10.00 przed Rivierą

Członkowie:

- Bartek

- Eryk

- Gustaw

- Mateusz

- Leonard 


ZASTĘPY STARSZOHARCERSKIE (13-15 lat)

Zastęp Hani - 508 831 799

➡️ sobota (27.01) - o godz. 10.00 przed sklepem Kama (ul. Wiczlińska 46a)

Członkinie:

- Marta

- Agnieszka

- Pola

- Julia C.


Zastęp Ani - 792 861 161

➡️ Sobota (27.01) godz. 11:00 przed białą szkołą 

Członkinie:

- Amelia

- Maja

- Marysia

- Natalia


Zastęp Huberta - 696 443 493

➡️ Sobota (27.01) godz. 10.00 przed białą szkołą 

Członkowie:

- Antoni

- Szymon

- Karol

- Kuba

czwartek, 18 stycznia 2024

[Zbiórka 20.01.2024r.]

 Czuwaj!

UWAGA! Zbiórka w innym miejscu!

Sobotnia zbiórka rozpocznie się o godzinie 10:00 przy pętli autobusowej Wiczlino Niemotowo i zakończy o 13:30 w tym samym miejscu.

Ekwipunek:

-mundur polowy (zielone spodnie i flektarn!)

-ubranie adekwatne do pogody

-zapałki, nóż, zeszyt, długopis/ołówek.

poniedziałek, 15 stycznia 2024

Składki członkowskie 2024

[Składki I kwartał 2024 - NOWA KWOTA]


Przypominamy o opłaceniu składek członkowskich, nieopłacenie ich w terminie jest równoważne z usunięciem z listy członków ZHP.


Link do pliku ze składkami: [[Składki 8 GDH.xlsx](https://gkzhp-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/kamila_pierzga_zhp_net_pl/EcvEIUQm1m1NmMeZ7deDCAgB2r5jyyyxSKdXVqpifKc1zQ?e=5jutdX)]


Hasło: (info o haśle można otrzymać u drużynowej)


Kwota: 60 zł/kwartał 


Tytuł przelewu: PSC 8 GDH I kw. 2024 imię i nazwisko


Rachunek bankowy: 70 1240 5400 1111 0010 9768 3945 PEKAO S.A.


Właściciel rachunku: ZHP Chorągiew Gdańska Hufiec Gdynia


Adres właściciela rachunku: ul. Prusa 9-11, 81-431 Gdynia


Termin: do 19 stycznia 2024 r.


W razie wątpliwości proszę o kontakt ;)